Wednesday, October 21, 2009

Blah...

M-am plictisit, as putea sa ma inscriu la campionatul national de frecat menta, as lua platina direct, in organizatie sunt de mult inscrisa sau m-am nascut inscrisa. Am frecat menta puternic cu acest blog, dar de ce sa o mai fac, nu credeam ca o sa vina ziua, cand si de frecat menta ma plictisesc... Oricum plictiseala ma face sa inteleg ca viata nu e degeaba, doar orice altceva in afara de privitu plictisit cum trece(viata) pe langa tine e degeaba. Deci, subscriu celor mai inteligenti ca mine, care au realizat ca pierderea timpului nu e o pierdere, reprezinta doar evolutie. Sunt fericita ca am contribuit cu aceste materiale, "valoroase prin inutilitatea lor". Am ajuns insa la un moment unde lenea si nepasarea au preluat controlul, m-am plictisit de aceleasi locuri, aceeasi persoana, aceleasi filme obosite, pur si simplu nu-mi mai arde. Sentimentul in momentul de fata, este cel mai smecher, pentru ca nu exista, nu ma mai misca nimic, ma lasa rece, si nici macar... Oricum, tin sa mentionez o observatie, limba romana este facuta pentru frecat menta, aberat si batut campii, asa ca de ce sa nu o valorificam la maxim facand exact asta. Cea mai buna metoda e aratand cu degetul spre vecin si razand tinandu-ne cu mainile de burta, pentru ca el cu siguranta o sa foloseasca argumente, comentarii acide si altele pentru a-si demonstra intelectul superior, abilitatea de a freca menta mai bine si nepasarea mai accentuata, moment in care poti spune scurt si la obiect "s..gi p..la"(indiferent de sex, rasa sau orientare sexuala, proprie sau a interlocutorului). In concluzie, nu exista nici o concluzie, doar vroiam sa ard gazul si internetul imi permite sa impart aceasta minunata experienta cu lumea.

No comments:

Post a Comment